måndag 28. november 2011

London

Went a little overboard.... *plystre*





















12 kommentarer:

  1. Åååå her va da mykje fint garn. Spennande å sjå kva det vert av det :)

    SvarSlett
  2. Åhhhhhhh, det var mye fint! Likte veldig godt flettepinnene! Og garnet! Og ...og..sukk..heldig du er!

    SvarSlett
  3. Åh, dette såg heilt fantastisk ut! Ser at du har fått kjøp deg slike strikkepinnar som eg ønsker meg! :) Eg har bestillt på nettet eg, for det blir nok ikkje nokon London-tur med det første :P Håpar dei lev opp til forventningane

    SvarSlett
  4. For noen nydelig skatter du har fått med deg hjem i kofferten, det rykker i strikkefingrene mine :D

    SvarSlett
  5. Hehe... Skikkelig berserkergang! :-D

    SvarSlett
  6. Hvilken butikk har du kjøpt disse flotte pinnene og garnet?

    SvarSlett
  7. Fantastisk! Jeg skal til London i januar, har du noen tips om butikker som selger garn og stoffer?

    SvarSlett
  8. Me var på I Knit og Loop. Rakk ikkje fleire ;-)
    Av dei to anbefalar eg verkeleg Loop altså (http://loopknitting.com/). To etasjer med masse fint garn! Ta tuben til Angel station, så ligg det ikkje så langt derifrå. I Knit var også ein kjekk butikk, men hadde ikkje så godt utval som Loop.
    Kos deg masse i finebyen London! :-)

    SvarSlett
  9. Ser ut som du hadde ein super London-tur :)

    SvarSlett